sobota, 4 października 2014

Zawodnicy meczu



Idąc za radą Yohao, postanowiłam wkleić na bloga składy drużyn oraz położenie zawodników na boisku. Pod obrazkami pojawią się autorzy i blogi, z których pochodzą niektórzy zawodnicy. Reszta jest oryginalnymi postaciami z anime i mangi ,,Shaman King".
Dziękuję wszystkim za opinie pod oneshotem o meczu. Naprawdę są one dla mnie bardzo cenne przy stworzeniu drugiej części.

Minako-chan była autorką bloga o SK i nie tylko.
Catherina była także autorką opowiadania o SK.
Mia Akuma jest autorstwa Pauliny.

 Aku i Antonio są bohaterami opowiadania My Asakura Twins autorstwa Yohao.
Yasu jest bohaterem opowiadania ,,Bo los pragnie, byś spełnił Własną Legendę" autorstwa Li-chan.
Lethal Severus Shampoo jest bohaterem opowiadania Asakura Twins Forever autorstwa Spokoyoh.
Karina jest bohaterem opowiadania Życie Hao Asakury nigdy nie było łatwe autorstwa Pauliny.




3 komentarze:

  1. No, jak się teraz wszystko fajnie przejrzyste zrobiło:) Raz, że nie wszystkich graczy znałam/pamiętałam/kojarzyłam, a dwa, że nieszczególnie znam się na piłce nożnejXD
    Teraz pozostaje tylko czekać na ciąg dalszy rozgrywki:D
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dokładnie! Bardzo przejrzyście! Ale nie rozumiem dlaczego John jest w drużynie "Przeterminowane Zło"? : ( Zresztą, Menne też :< To dlatego, że należą do X - laws, tak? :< Jaka szkoda... Przez Yohao i inne blogerki bardzo tych bohaterów polubiłam, no i tak jakoś nie widzę ich w drużynie, pełnej samych, ekhem... czubków? :) Ren: Hej! Ja nic o Tobie nie mówię, przecież! Ano właśnie XD Jak weszłam na bloga i przewinęłam stronę, chcąc się zapoznać ze schematami, to niemal natychmiast w oczy rzuciły się litery, układające się w napis: "En Tao" XD A jak jeszcze zobaczyłam, że należy do drużyny "Przeterminowanego Zła" i w dodatku jest ich trenerem, to omal się nie udusiłam ze śmiechu. En i piłka nożna? Nie, nie w tym świecie XD Przynajmniej dla mnie :D Nie mówiąc o funkcji jaką pełni w drużynie XD Przecież trener powinnien wpółpracować z zawodnikami, a En tak się zna na współpracy, jak ja na balecie =.= (nie, nie jestem baletnicą :D ) Już ja sobie wyobrażam jego minę, gdy zobaczy, że drużyna, w której grał jego syn/ bratanek wygrała XD Bo to pewne, że mandarynki skopią tyłki "Przeterminowanemu Złu" XD W końcu są takie potężne :D Yoh: To prawda~ Dobra, kończę! Czekam na kontynuację meczyku, ślę dużo weny i pozdrawiam serdecznie :D Sayonara~
    Ps. Czy mogłabyś opisać reakcję Marco i En'a na przegraną ich drużyny? Oczywiście, do niczego nie zmuszam :D Zresztą, pewnie i tak to zrobisz ^.^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też uwielbiam Johna i Meene, a dlaczego są w drużynie Przetermonowanego Zła. Cóż, brakowało mi zawodników, a poza tym, mam plany odnośnie nich. ;)
      Co do En... na początku z koleżanką chciałyśmy postawić go na bramce, ale to byłoby trochę niesprawiedliwe. xD
      Wszyscy jesteście tak przekonani, że Potęga Mandarynek wygra... a mnie z każdą kolejną taką opinią, przychodzą do głowy różne alternatywne wyniki meczu. :P

      Usuń